Приймачі DVB-S/S2 > Samsung DSR-9400

Прошивка на Самсунг DSR 9400 VIA !!!

<< < (117/152) > >>

Yaro:

--- Цитата: Vaniok від 16:18:12, 13 Жовтня 2008 ---Привіт. Пробачте що задаю такі трішки незрозумілі запитання просто в прошивках я чайник, а тут таке трапилося що можна прошити самсунг 9400. Просто дехто каже що треба впаювати додаткові плати.
--- End quote ---

Ні. Не треба. Додаткова плата - не для впаювання в тюнер, а для перешивки самого тюнера, тобто це є ЖТАГ. Мова інтерфейсу після прошивки - російська, по-моєму, української нема, якщо я помиляюся - колеги мене виправлять негайно :)  Все інше вже Вам правильно пояснив модератор Андроїд-80.

Остап:

--- Цитата: Android-80 від 16:54:58, 13 Жовтня 2008 ---Звісно, якщо ваші спеціалісти припаяють компорт до скарта.

Це все можна прочитати в фасі про сама 9400 ;) Удачі.

--- End quote ---
Сом порт знаходиться всередині під кришкою даного тюнера,О!
==========================

Не розумію тільки, навіщо стільки цитувати? За оверквотинг теж є "винагорода"...

andrea63:
Скиньте список каналів і робочі ключі 19/16/5град.на Сам9400 *-I

sasha-pop:
Доброго дня!Підкажіть будьласка а то щось не пойму ЖТАГ залив прошивку програмкою залив ключі а що далі як активувати емулятор що далі робити щоб було щастя.І що робити з Gold Card, Silver Card, Fun Card.вони зливаються в тюнер чи як і яка послідовність.Спасибі!!!

Yaro:

--- Цитата: sasha-pop від 11:01:27, 21 Жовтня 2008 ---а що далі як активувати емулятор що далі робити щоб було щастя.І що робити з Gold Card, Silver Card, Fun Card.вони зливаються в тюнер чи як і яка послідовність.Спасибі!!!

--- End quote ---