Приймачі DVB-S/S2 > Pioneer
PIONEER BCT-1530
Android-80:
От зараза,все перепробував і...блін... ???
Пробував ключі загнати вручну,спочатку бісс і крипти,все пішло(запрацювало),але при перезавантажені тюнера ключі пропали ???
Напишіть,якщо не важко,докладніше про заливку ключів,а то бачу,що я чайник :P :P :P
bodyan:
Ключі, які в свій час скинув мені Yaro. Можеш підправити поляків
Yaro:
Перепрошую, в мене лежав Інтернет :-(
Ті ключі відкрий МедіаКомом кнопкою СЕТТІНГИ, відміть пташкою обидва файли і вишли в Піонер (якщо СОМ-порт робочий, звісно). Не забудь відкрити перед цим сам СОМ-порт, в софтах ОФМ це МЕНЮ-8-3.
До речі, після того, як заллєш один з останніх софтів від ДіМона, то потреба в ЛПТ-порті відпаде, тюнер можна шити тільки по СОМ-порту.
Android-80:
--- Цитата: Yaro від 09:05:45, 04 Жовтня 2007 ---Перепрошую, в мене лежав Інтернет :-(
Ті ключі відкрий МедіаКомом кнопкою СЕТТІНГИ, відміть пташкою обидва файли і вишли в Піонер (якщо СОМ-порт робочий, звісно). Не забудь відкрити перед цим сам СОМ-порт, в софтах ОФМ це МЕНЮ-8-3.
До речі, після того, як заллєш один з останніх софтів від ДіМона, то потреба в ЛПТ-порті відпаде, тюнер можна шити тільки по СОМ-порту.
--- End quote ---
Дякую,але все це робив неодноразово,але картина та сама. Прогою медіасатконект пультом в самій прозі-тюнером управляю,тому думаю,що компорт піонера справний. А прогою медіаком ніяк ключі не лізуть?! Чи може це бути через перехідник USB-RS232 Яка послідовність правильна при конекті тюнера з компом,а то перепробував сто варіантів? І чому при ручному вводі ключів,при перезавантажені тюнера ключі зникають,а іденти провайдера залишаються?
Yaro: