Автор Тема: Україна офіційно обрала стандарт мовлення  (Прочитано 14850 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Відсутній slavon

  • Модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3551
  • Рейтинг: +4568/-18
  • Слава Героям ОУН-УПА
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #75 : 09:37:31, 11 Жовтень 2012 »
Тупіки української цифровізації
Цитувати
Тупики цифровизации                                     Роман Химич // 10.10.2012
                                                                                                                                                                                          Пока что цифровизация украинского ТВ происходит вопреки усилиям властей
Уже который год начало нового делового сезона на рынке телевещания знаменует Kiev Media Week,  ключевое событие данной индустрии в нашей стране. Собираясь в начале  осени, после завершения отпускного периода, участники рынка подводят  предварительные итоги года, обсуждают текущие вопросы, прогнозируют  развитие событий в новом деловом сезоне. Одним из пяти мероприятий  Медианедели является Международный Форум «Цифровое вещание в Украине». Его  статус и значение наглядно демонстрирует список организаторов и  участников: Независимая Ассоциация Вещателей (Незалежна Асоціація  Мовників - НАМ), наиболее влиятельное профессиональное объединение  телерадиоиндустрии; Европейский Союз и Еврокомиссия (парламент ЕС),  InterNews и USAID. На последнем по времени Форуме, который прошёл 14  сентября, с докладом выступил Девид Вуд, одного из создателей цифрового  ТВ, председатель Европейского HD-Форума и ещё полудюжины отраслевых  организаций.
  Не менее красноречиво выглядит список лиц, которые не нашли времени  или необходимости почтить Форум своим присутствием. Национальный Совет  по вопросам телевидения и радиовещания в полном составе, а это ни много  ни мало семь человек, проигнорировал данное мероприятие. Аналогично  поступило небезызвестное ООО «Зеонбуд», которому два года назад  Нацсовет, по сути, без конкурса отдал на откуп строительство и  эксплуатацию сети эфирного цифрового телерадиовещания (т.н.  мультиплекс). Это красноречивей всяких слов иллюстрирует сложившуюся  ситуацию: участники рынка - вещатели и провайдеры доступа - с одной  стороны, «Зеонбуд» и государство в лице Нацсовета - с другой.
  Ознакомление с материалами предыдущего Форума показало, что подобная  ситуация происходит не в первый раз. В 2011 году точно так же  представители государства и патронируемых им коммерческих структур  проигнорировали возможность донести свою позицию. За год не изменилось и  содержание дискуссии. Из докладов участников и панельных дискуссий  вырисовывается удручающая картина тотальной недееспособности  государственных и коммерческих структур, уполномоченных организовать  переход страны на цифровое ТВ.
  Юристы издеваются
  В своём докладе и выступлениях во время панельных дискуссий Юрий  Крайняк, управляющий партнёр юридической компании Jurimex, подробно  описал правовые коллизии,  которыми сопровождаются ключевые элементы процесса цифровизации  эфирного ТВ. Таковыми являются, во-первых, формирование  общеобязательного для трансляции социального пакета (т.н. универсальной  программной услуги - УПУ) в кабельных сетях и развитие сети вещания  бесплатного эфирного ЦТВ. Г-н Крайняк утверждает, что в своей  деятельности и Нацсовет по телерадиовещнию, и провайдер мультиплекса ООО  Зеонбуд последовательно игнорируют действующее законодательство. Что,  среди прочего, создаёт предпосылки для ответного игнорирования их  решений участниками рынка.
  Согласно Закона о телерадиовещании телеканал попадает в УПУ при наличии таких условий:
 - телеканал имеет лицензию на наземное эфирное вещание;
 - эта лицензия позволяет осуществлять эфирное вещание на территории, где расположена кабельная сеть.
  Таким образом, отсутствие у канала лицензии на эфирное вещание делает  невозможным его попадание в универсальную программную услугу. При этом в  своем отчете за 2011 год на странице 56 Нацсовет указывает, что эфирное  вещание и вещание в многоканальных сетях (мультиплексах) - это разные  виды вещания. Исходя из того, что цифровая лицензия не дает права на  эфирное вещание, ее обладатель не может быть внесен в пакет УПП. Чтобы  попасть в такой пакет, телекомпания должна дополнительно получить  лицензию на эфирное вещание.
  Значительная часть обладателей цифровых лицензий не имеют лицензий на  эфирное вещание: канал Национального банка, каналы «Погода ТБ»,  «Партнер ТВ», «ТВ Вибір» и многие другие. Согласно букве Закона ни один  из них не может быть внесен в состав универсальной программной услуги.  Тем не менее, Нацсовет решил проигнорировать установленные законом  требования и включить в состав УПУ каналы, которых там быть не должно.  Согласно решению Нацсовета №1033 от 11 июля 2012 года следовало  «включить дополнительно в пакеты программ универсальной программной  услуги телекомпании, которые осуществляют вещание в стандарте DVB-T2  согласно лицензий Нацсовета в мультиплексах МХ-1, 2, 3, 5».
  Между тем Закон не предусматривает права Нацсовета утверждать  какие-то списки пакетов универсальных программных услуг скопом, для всех  провайдеров сразу. Возможность установить такой пакет у Нацсовета есть  только один раз - при выдаче лицензии. При этом любые решения такого  рода, не имеющие индивдидуального характера и адресованные широкому  кругу субъектов регулирования, подлежат обязательной регистрации  Минюстом и публикации в официальных изданиях. Чего до сих пор не  сделано.
  Еще одна несуразность принятого Нацсоветом решения заключается в том,  что Закон о телерадиовещании не предусматривает процедуры  переоформления лицензии провайдера кроме как по истечении срока ее срока  действия. А единственный легитимный повод скорректировать состав УПУ  для конкретного провайдера это именно выдача лицензии. У каждого  провайдеров есть утвержденный Нацсоветом перечень программ универсальной  программной услуги, который прилагается к ней. Этот перечень  утверждается одновременно с выдачей лицензии и закон не предусматривает  возможности внесения в него каких-то изменений. Иными словами, согласно  закону, решения Нацсовета относительно состава УПУ могут  имплементироваться лишь по мере переоформления лицензий.
  Ещё более скандальной в своей нелепости и пренебрежении Законом  является ситуация с ООО «Зеонбуд». Закон "О радиочастотном ресурсе" (ст.  30) гласит, что использование РЧР в целях телерадиовещания возможно при  наличии соответствующей лицензии, выданной НКРС. В свою очередь для  получения этой лицензии вещатель должен располагать:
  а) лицензией на вещание, выданной Нацсоветом по телерадиовещанию;
 б) разрешениями на эксплуатацию передатчиков.
  Обнародованные г-ном Крайняком документы НКРС и Нацсовета свидетельствуют, что ООО «Зеонбуд» не имеет необходимых документов (лицензий и разрешений на эксплуатацию) ни по одному из трех пунктов.


  "Речь идет о банальной безлицензионной деятельности.  Ответственность за это предусмотрена достаточно серьезная. В Законе "О  радиочастотном ресурсе" есть отдельная статья 58, которая говорит, что,  если кто-либо с использования РЧР получал какие-либо доходы, эти доходы  подлежат взысканию в пользу бюджета", - заявил г-н Крайняк. По его  мнению, телеканалы не обязаны оплачивать услуги компании «Зеонбуд», а  последняя не имеет права распространять их сигнал. В отсутствие  обязательных для данного вида деятельности лицензий договор между ООО  «Зеонбуд» и телеканалами не должен был заключаться, а будучи  заключённым, является ничтожным (ст. 207 ГК). Именно на это на  протяжении года ссылалась группа StarLightMedia (телеканалы СТБ, ICTV,  "Новый канал", М1 и М2), отказываясь оплачивать услуги Зеонбуд.
  Анализируя типовой договор между ООО «Зеонбуд» и телеканалом, г-н  Крайняк указал, что данный договор по своей форме и содержанию является  договором предоставления телекомуслуг, но не провайдинга т.н.  программной услуги (дистрибуции телевизионного контента). При этом у ООО  «Зеонбуд» до сих пор не получил лицензий на вещание, поэтому де-юре не  имеет права заниматься распространением сигнала. Но даже полученные им  лицензии провайдера мультиплекса с точки зрения Законе бесполезны,  поскольку предполагают ввод передатчиков в эксплуатацию. А таковых у  компании по-прежнему нет.


    Индустрия сомневается
 Неадекватность юридического обеспечения процесса плавно перетекает в  техническую некомпетентность. На прошлогоднем V Форуме "Цифровое вещание  в Украине" в докладе специалистов Украинского научно-исследовательского института радио и телевидения (УНИИРТ) было  заявлено о несоответствии фактического покрытия сети цифрового ТВ и  обещаниям провайдера. В то время, как государственная программа развития  «цифры» предусматривает покрытие 95% населения, в действительности  может идти речь не более чем о покрытии 65-70% населения страны.  Украины. По единодушному мнению, сделанные год назад оценки полностью  себя оправдали.
  Выступления участников секций "Развитие цифровой ТВ-сети" и "Год  после цифрового конкурса" сопровождались непрерывной критика Зеонбуда.  Директор по развитию сети «1+1» Олег Черныш считает, что год имел место  конкурс на "кота в мешке" и за прошедшее время ничего не изменилось: "За  год Зеонбуд выполнил своё обещание построить сеть из 4-ёх  мультиплексов... Вроде бы построил, но показатели вызывают большие  сомнения. Можно обсуждать размер покрытия, в целом есть ощущение, что  60-65% аудитории это наиболее адекватная оценка... С сентября 2011 года  мы начали оплачивать счета Зеонбуда. Минимум полгода платили вообще за  воздух".
  Г-н Черныш озвучил целый ряд претензий к тому, как осуществляется  развитие эфирного цифрового вещания в Украине: поскольку до последнего  времени цифровое вещание не охвачено телевизионными измерениями (не  выделяется отдельной строкой), телеканалы не имеют данных о фактических  рейтингах и, соответственно, не могут рассчитать GRP. Только этим летом,  начиная с 4 июля GfK начал ставить пиплметры, охватив первые 38  домохозяйств. Только в ноябре ЦТВ войдёт отдельной строкой в документ  "Техническое покрытие каналов". Всё это время вещатели не имеют  возможности компенсировать поступлениями от рекламодателей свои расходы  на оплату услуг «Зеонбуд».
  По данным, которые озвучил г-н Черныш и которые были поддержаны  другими участниками, имеет место огромный разрыв между декларируемым и  фактическим покрытием передатчиков цифровой сети. В качестве примера  приводились замеры сигнала двухкиловаттного передатчика, размещённого на  телебашне киевского телецентра. Вместо заявляемых «Зеонбудом» 110 км  приём цифрового сигнала ограничен расстоянием в 75-80 км. Всё это  вызывает крайнее беспокойство телеканала. Как утверждает Олег Черныш, на  протяжении последних пяти лет эфирное ТВ теряет 3% в год в пользу  спутникового ТВ. По его мнению, после отключения аналогового вещания  начнётся массовая миграция из сетей эфирного телевидения в спутниковое.
  Так же критично оценивает покрытия сети цифрового вещания заместитель  директора по развитию сети телеканала ТВi Александр Пивнюк. "Сеть не  построена, пока нет покрытия и абонентов, которые ею пользуются". Он  акцентировал внимание на проблеме систем коллективного доступа для  эфирного телевидения, попросту говоря - коллективных антеннах  многоквартирных домов. Во времена СССР подобными антеннами были  оборудованы все без исключения многоквартирные жилые дома в городах и  более-менее крупных населённых пунктах. В условиях плотной застройки это  единственный способ избежать многократного отражения радиоволн и  обеспечить качество сигнала. Системы коллективного телеприёма находились  на балансе сначала министерства коммунального хозяйства, потом жэков и  поддерживались в рабочем состоянии. В начале 90-х они были уничтожены, в  том числе руками многочисленных операторов кабельных сетей, которые  таким образом ликвидировали конкуренцию со стороны бесплатного  общедоступного эфирного телевидения.
  В результате по Украине в целом коллективные антенны ушли в прошлое, к  ним подключены всего 6% абонентов против 80%, использующих  индивидуальные антенны. В городах с населением свыше 50 тыс. человек  "индивидуалов" 55%, в малых населённых пунктах - 93% Результатом стала  ситуация, когда у основной массы населения, по сути, уже не осталось  выбора"кабель или эфир". Адекватное качество они могут получить только с  помощью кабельных операторов. Отсутствие коллективных распределительных  систем эфирного телевидения само по себе ставит крест на перспективах  цифрового эфирного вещания. Однако государство в лице Госкомтелерадио  отказывается брать на себя заботу об их восстановлении. По словам Ольгам  Большаковой из НАМ, такую позицию озвучил в ходе одного из совещаний  глава Государственного комитета телевидения и радиовещания Александр  Курдинович.
  В целом представители индустрии оценивают ситуацию с переходом на  цифровое вещание как "тупиковую и аварийную". По их мнению, за прошедший  с момента предыдущего Форума год ничего не сделано для разрешения  ключевых проблем, ничего не делается и нет оснований ожидать, что будет  сделано.
  Черновцы уходят из эфира
 В качестве примера того, к чему приводит избранная государственными  структурами политика в части эфирного ЦТВ, на Форуме приводилась  ситуация в Черновицкой области. Во-первых, при развёртывании цифрового  мультиплекса в областном центре его провайдер не учёл фактор сложного  рельефа. В результате большинство жителей областного центра и  окрестностей столкнулись с невозможностью добиться приемлемого качества  "картинки". Во-вторых, по итогам конкурсов, проведенных Нацсоветом, ни  один из региональных телеканалов не получил место в мультиплексе,  формально предназначенном для регионального вещания. Сочетания двух этих  факторов спровоцировало массовый отток абонентов эфирного телевидения,  причём как в пользу спутникового ТВ, так и кабельных операторов. Первые  обеспечивают доступ к общенациональным каналам, вторые (включая  Интернет-вещание) предоставляют доступ к локальному контенту.
   По оценкам руководителя провайдера спутникового ТВ "Вижн-ТВ" (ТМ  Viasat и UA.TV) Оксаны Ферчук, в Черновицкой области доля абонентов  эфирного ТВ уже сократилась до 30 процентов. Примерно такую же долю  составляют абоненты спутникового ТВ. Подобное распределение характерно  для рынков Восточной Европы,  но всё ещё не для Украины. Однако если проблемы цифровой сети Зеонбуд  не будут разрешены в ближайшее время, подобная картина может оказаться  повсеместной. Показательно, что о проблеме регионального вещания говорили руководители  крупнейших телевизионных групп Украины в ходе конференции «Телевидение  как бизнес», ещё одного мероприятия в рамках Kyiv Media Week,  проходившего в те же дни, что и Форум "Цифровое вещание в Украине".
   Локальный контент, который создаётся региональными телеканалами,  остаётся одним из наиболее востребованных элементов сетки вещания.  Столкнувшись с тем, что Нацсовет по телерадиовещанию не нашёл им места в  эфире, региональные телерадиокомпании принялись осваивать Интернет. В  этом процессе заинтересованы также операторы сетей доступа и провайдеры ОТТ-услуг.  При этом проблемы, с которыми из-за расширения бесплатного пакета УПУ  столкнулись мелкие кабельные операторы, вынуждает рассматривать именно  спутниковое ТВ и ОТТ-доступ как приоритетные. Операторы сетей кабельного  ТВ оказываются слишком уязвимы для произвола государства. В свою  очередь, для полноценного просмотра ТВ-сигнала в Сети нужны высокие  скорости передачи данных. Для просмотра HD-контента наличие и стоимость  подобных каналов становится барьером для большинства потенциальных  зрителей.
   Подведём итоги
 В своём выступлении Директор Телекоммуникационной палаты Украины  Константин Грицак подвёл некоторые итоги развития цифрового телевидения в  Украине. Одной из наиболее интересных тенденций он считает конвергенцию  операторов различных сетей дистрибуции телевизионного контента.  Наиболее наглядно это проявляется в случае кабельных сетей, когда одни и  та же компания обеспечивает возможность доставки одного и того же  ТВ-сигнала с помощью различных технологий. По его мнению IPTV и  OTT-технологии распространения ТВ-контента уже вошли в жизнь и заняли  заметное место. При всё ещё незначительных абсолютных величинах  показатели их роста впечатляют.
  Ещё более впечатляющими являются темпы роста спутникового  телевидения. Рост на двадцать процентов в год, о котором говорил г-н  Грицак, это очень много. На стороне спутникового вещания есть одно  преимущество, важность которого украинцам приходится ощущать всё чаще -  намного меньшая зависимость от прихотей государственных мужей. В силу  того, что ключевые элементы инфраструктуры спутникового ТВ находятся вне  зоны их досягаемости, спутник, как и, впрочем, Сеть, всё чаще  оказываются единственной альтернативой эфирному телевещанию.
  Фактор украинского государства и его всегда несвоевременного и  некомпетентного вмешательства остаётся ключевым фактором рынка  телевидения. Связка из коммерческой структуры с тщательно  законспирированными владельцами с одной стороны и "регулятора", который  отдал этой структуре на откуп практически все ключевые вопросы с другой,  доказала свою несостоятельность. До 2014 года, когда аналоговый сигнал  будет отключен, осталось не так уж много времени. Надежд, что они будут  решены, кажется, не осталось ни у кого.
Джерело
З повагою Slavon
4W+5E+13E+19E, 36Е+39Е
DreamBox 500HD, Openbox X540, X820CI
Віжин ТВ (Viasat UA) - це маразм, яких мало !!!
Стронг 7700/07 - металолом, гіршого від нього приймача немає !!!

Відсутній ioan

  • Глобальний модератор
  • *****
  • Повідомлень: 1342
  • Рейтинг: +2170/-10
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #76 : 09:00:14, 13 Жовтень 2012 »
C 15 жовтня на Україні в продаж надійдуть CAM модулі для перегляду 28 загальнонаціональних каналів національної цифровий DVB-T2 мережі від забудовника Зеонбуд. (Інтер, MTV-Україна, МЕГА, Голдберрі, ТРК Україна, Кіноточка, Піксель, Банк ТВ, 1 +1, СТБ, Хокей, Вінтаж ТВ, НТН, ТЕТ, НЛО-ТБ, Ескулап, К-1, К-2, 2 +2, УТ-1, Новий канал, Стар-ТВ, ICTV, M1, Тоніс, Ентер-фільм, 5 Канал, Погода ТБ, 1 обласний та 3 місцевих або регіональних каналу)

Компанії знадобилося досить тривалий час, щоб у продаж надійшли CAM модулі, але на жаль ці модулі будуть працювати тільки в телевізорах, оснащених DVB-T2 тюнерами і де передбачена робота CAM модуля з новою версією CI + (CI Plus) - яка працює з "Зворотним шифруванням . " Це означає, що дані залишаються зашифрованими ще навіть до безпосередньої передачі на екран. Новий стандарт відповідає вимогам власників даних, наприклад телеканалам. Таким чином щось записати з апарату оснащеного такою версією CI стає, на даний момент, неможливо. Підтримуються тільки спеціальні програвачі та приймачі, що працюють з даним форматом. Власник контенту може в такому випадку заборонити запис, дозволити перегляд тільки один раз, заборонити перемотування реклами або заборонити запис в HD.



Перелік телевізорів з якими гарантована коректна робота з Irdeto Neotion CI +

Samsung
Samsung UE32EH5007, Samsung UE37EH5007, Samsung UE40EH5007, Samsung UE46EH5007, Samsung UE32EH5307, Samsung UE40EH5307, Samsung UE46EH5307, Samsung UE32EH6037, Samsung UE40EH6037, Samsung UE46EH6037, Samsung UE65ES8007, Samsung UE55ES8007, Samsung UE46ES8007, Samsung UE40ES8007, Samsung UE55ES7507, Samsung UE46ES7507, Samsung UE40ES7507 , Samsung UE46ES7207, Samsung UE40ES7207, Samsung UE55ES6907, Samsung UE50ES6907, Samsung UE46ES6907, Samsung UE40ES6907, Samsung UE55ES6807, Samsung UE46ES6807, Samsung UE40ES6807, Samsung UE46ES67x7, Samsung UE40ES67x7, Samsung UE32ES67x7, Samsung UE55ES65X7, Samsung UE46ES65X7, Samsung UE40ES65X7, Samsung UE32ES65X7, Samsung UE55ES6307, Samsung UE46ES6307, Samsung UE40ES6307, Samsung UE37ES6307, Samsung UE32ES6307, Samsung UE50ES5507, Samsung UE46ES5507, Samsung UE40ES5507, Samsung UE32ES5507, Samsung UE75ES9007U

LG
LG 55EM960V, LG 84LM960V, LG 55LM960V, LG 47LM960V, LG 55LM860V, LG 47LM860V, LG 47LM760T, LG 42LM760T, LG 55LM670T, LG 47LM670T, LG 42LM670T, LG 47LM669T, LG 42LM669T, LG 32LM669T, LG 55LM660T, LG 47LM660T, LG 42LM660T , LG 32LM660T, LG 60LM645T, LG 55LM640T, LG 47LM640T, LG 42LM640T, LG 65LM620T, LG 55LM620T, LG 47LM620T, LG 42LM620T, LG 32LM620T, LG 47LM580T, LG 42LM580T, LG 32LM580T, LG 42LS570T, LG 32LS570T, LG 47LS561T, LG 42LS561T, LG 32LS561T, LG 47LS560T, LG 42LS560T, LG 37LS560T, LG 32LS560T, LG 32LS359T, LG 26LS359T, LG 32LS350T, LG 26LS350T, LG 22LS350T, LG 42LM340T, LG 32LM340T, LG 42LS340T, LG 32LS340T, LG 42CS460T, LG 32CS460T, LG 50PM970T, LG 50PM670T, LG 50PM470T, LG 42PM470T, LG 60PA650T, LG 50PA650T, LG 50PA450T, LG 42PA450T, LG 50PA451T, LG 42PA451T

Panasonic
Плазма:
Panasonic TX-PR65VT50, Panasonic TX-PR55VT50, Panasonic TX-PR50VT50, Panasonic TX-PR55ST50, Panasonic TX-PR50ST50, Panasonic TX-PR42ST50, Panasonic TX-PR42UT50, Panasonic TX-PR50XT50, Panasonic TX-PR42XT50
ЖК:
Panasonic TX-R55WT50, Panasonic TX-R47WT50, Panasonic TX-LR47DT50, Panasonic TX-LR42DT50, Panasonic TX-LR55ET5, Panasonic TX-LR47ET5, Panasonic TX-LR42ET5, Panasonic TX-LR32ET5, Panasonic TX-LR47E5, Panasonic TX-LR42E5, Panasonic TX-LR32E5
Малий бізнес в Україні схожий на проституцію. Домагаються всі кому не лінь і кожному потрібно дати

Відсутній slavon

  • Модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3551
  • Рейтинг: +4568/-18
  • Слава Героям ОУН-УПА
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #77 : 11:24:48, 18 Жовтень 2012 »
Аналоговий ефір в Україні має бути повністю вимкнений до липня 2015 року
Цитувати
Председатель Национального совета по телевидению и радиовещанию Владимир  Манжосов заявляет, что в июле 2015 года аналоговое телевидение в  Украине будет полностью отключено.

"Известно, когда это  произойдет в любом случае. Это июль 2015 года, в соответствии с  международными обязательствами Украины", — сообщил Манжосов в ходе  чат-конференции на сайте интернет-издания "Телекритика", отвечая на  вопрос, когда будет отключено аналоговое телевидение и осуществлен  окончательный переход на цифровое ТВ.

По его словам, отключение  аналога может произойти и раньше, но это зависит от многих факторов и в  первую очередь это будет определяться соответствующей позицией  индустрии. Особенно вещателей, которые сейчас ведут параллельное  вещание: аналоговое и цифровое.

Как сообщал "Обозреватель", 21  марта Кабинет министров принял постановление, которым определил порядок  использования средств из госбюджета для бесплатного обеспечения  малоимущих семей цифровыми ТВ-тюнерами.
Джерело
З повагою Slavon
4W+5E+13E+19E, 36Е+39Е
DreamBox 500HD, Openbox X540, X820CI
Віжин ТВ (Viasat UA) - це маразм, яких мало !!!
Стронг 7700/07 - металолом, гіршого від нього приймача немає !!!

Відсутній stepan_kv

  • Глобальний модератор
  • *****
  • Повідомлень: 993
  • Рейтинг: +1916/-1
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #78 : 19:08:44, 08 Грудень 2012 »
У «Зеонбуд» придумали, як заробити 100 млн. на глядачах.

Власники монопольного провайдера цифрового ТБ планують продавати володарям ТБ-приставок платний пакет каналів

Представники великих кабельних мереж називають такий вид конкуренції нечесним.

Загальнонаціональний провайдер ефірного цифрового телебачення «Зеонбуд» в першому кварталі наступного року має намір запустити пакет платних каналів. Про це «proIT» повідомив директор компанії Віктор Галич.

«Ми очікуємо найближчим часом рішення Національної ради з питань ТБ і радіомовлення, в якому будуть викладені принципи формування пакету», - сказав менеджер. Ідея запуску платного ефірного телебачення опрацьовувалася оператором з початку року.

В платний пакет зможе увійти до 20 каналів в звичайній цифровій якості (SD), або 7-8 каналів високої чіткості (HD), таких як Discovery, Eurosport, National Geografic. Їх власникам «Зеонбуд» має намір платити роялті, як це зараз роблять кабельні та супутникові оператори. Коментарі з цього приводу в Нацраді вчора отримати не вдалося. Глава регулятора Володимир Манжосов не брав трубку, а член Нацради Лариса Мудрак «збивала» дзвінки.

За словами Віктора Галича, щомісячна плата за послугу складе приблизно 40 грн. Компанія розраховує на те, що додатковою послугою скористається 10 і більше відсотків від абонентської бази. Директор телевізійної платформи «НТВ + Україна» Ігор Давиденко вважає, що правовласники західних каналів повинні бути зацікавлені в отриманні додаткових роялті від ефіру. При цьому він додав, що «Зеонбуд» свої пропозиції про покупку прав начебто ще не розсилав.

За даними «Зеонбуду» на 1 грудня, населенню вже продано в роздрібних мережах і розвезено «Укрпоштою» 2,034 млн. цифрових приставок і CAM-модулів (включаючи 760 тис, які дісталися безкоштовно пільговикам). Як говорить Галич, в грудні «по пошті доїдуть» ще 125 тис декодерів для незаможних громадян. Враховуючи існуючу абонентську базу, «Зеонбуд» може мати дохід від продажу платного кіно в розмірі трохи більше 100 млн грн. в рік. Це буде невеликим додатком до того, що оператор вже отримує від послуг, які надає як оператор трансляції каналів. За умови, що 1 національний канал зобов'язаний платити «Зеонбуду» 2,4 млн. грн. на місяць, річний дохід компанії від цієї діяльності повинен становити близько 900 млн. грн.

Ця цифра може помітно зрости, якщо держава прийме рішення про виділення ще однієї порції грошей на закупівлю приставок для пільговиків. За словами голови Держкомтелерадіо Олександра Курдіновича, влітку відомство отримало 1300000 заявок на телевізійні пристрої для пільговиків. Але 450 млн. грн. виділених бюджетних коштів вистачило лише на закупівлю 885 тис пристроїв.

Тому Держкомтелерадіо наполягало на внесенні в проект бюджету 2013 ще 250 млн. грн. на купілю відсутніх 500 тис. пристроїв. Але в зареєстрованому в понеділок законопроекті про держбюджет цієї суми не виявилося. «Складно сказати, чому це відбулося. Ми в бюджетному запиті безумовно просили Мінфін закласти необхідну суму », - заявив « Коментарям »у вівторок Курдінович. У той же час, за інформацією Галича, питання грошей має бути вирішено вже сьогодні на обговоренні бюджету у верхах. «Це буде або окремий рядок у бюджеті, або закупівлі тюнерів під держгарантії», - зазначив він.

Коли «Зеонбуд» запустить платний пакет, для кабельників настануть важкі дні. Справа в тому, що і монопольний власник ефірній мережі і дрібні кабельні мережі працюють, по суті, по одному і тому ж принципу - вони транслюють канали населенню. Але от економіка процесу сильно відрізняється. Якщо дротяних ТВ-операторів держава зобов'язує транслювати всі ефірні канали за свій рахунок, то «Зеонбуд» навпаки отримує за їх розповсюдження гроші. Причому, як вже було помічено, не малі. У підсумку виходить, що коштів на закупівлю платного контенту, у ефірного монополіста спочатку буде більше, ніж у дрібних кабельників, які всі засоби «кидають» на обслуговування так званої універсальної послуги (соціальний пакет).

Якщо «Зеонбуд» додасть до 32-х безкоштовних каналів, які зараз транслюються в мережі ще 20 платних, і все це буде коштувати всього 40 грн. в місяць, то провайдер, по суті, стане прямим конкурентом кабельників. Наприклад, розцінки у «Волі» (найбільший гравець на ринку кабельного ТБ, 1,7 млн. абонентів) схожі: пакет «Україна + світ» (вітчизняні та західні адаптовані канали) компанія зараз продає за 45 грн /міс, а пакет їз дев'яти HD -каналів коштує у «Волі» 40 грн.

Президент компанії «Воля» Сергій Бойко вважає, що «Зеонбуд» як новий провайдер платного телебачення стане їх нечесним конкурентом. «Відповідно до закону «Про телекомунікації », компанія не може субсидувати одну послугу за рахунок доходів від іншої. І «Зеонбуду» потрібно буде довести, що він цього не робить. Це буде складно, так як оператор буде використовувати для доставки нових каналів глядачам вже існуючу інфраструктуру », - зазначає Бойко. У разі якщо достатньо доказів не буде наведено, главі «Волі» доведеться звернути увагу регуляторних органів на це питання.

Провайдери супутникового ТБ конкуренції не побоюються. Ігор Давиденко («НТВ + Україна») відзначає, що «Зеонбуду» навряд чи вдасться роздобути права на преміальний контент. Проблема у новоспеченого провайдера, за його словами, полягає в тому, що далеко не всі канали продають права на ефірну версію трансляції в Україні. Найчастіше телевізійні «вершки» йдуть на супутник.

Джерело

Відсутній Hurkot

  • Старожило
  • ****
  • Повідомлень: 424
  • Рейтинг: +400/-2
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #79 : 08:08:51, 14 Лютий 2013 »
Микола Томенко: «Я вважаю, що українська версія переходу на цифрове мовлення – це афера»
 «Телекритика» 14-02-2013    


Голова Комітету з питань свободи слова та інформації – про Українське радіо, інформаційну безпеку, свободу слова та суспільне мовлення
Очільник профільного для медіа парламентського комітету Микола Томенко оцінює поточну ситуацію зі свободою слова як загрозливу, яка без привернення уваги до неї може стати критичною. Адже йдеться про кілька старих-нових тенденцій у справі загрози свободі слова. По-перше, з його вражень, відновлюється практика судових позовів посадових осіб, особливо правоохоронних органів до журналістів. По-друге, повертається «модна за часів Кучми технологія маніпуляції та пропаганди», коли через «зливні бачки» поширюється інформація для дискредитації опозиції, але цього разу «зливними бачками» стають поважні ЗМІ. По-третє, з метою подальшої маніпуляції використовується листування опозиційних партій.
Пан Томенко також стурбований ситуацією з інформаційною політикою та безпекою держави, зокрема, нищенням Українського радіо, пропагуванням «совєтського руського міра» в ефірі Першого національного, участю журналістів інших держав у політичних ток-шоу. При цьому проект суспільного мовлення, що має бути неодмінною складовою інформаційної політики держави, на його думку, реалізовувати передчасно - щонайменше до президентської виборчої кампанії.
Ситуацію з упровадженням цифрового телебачення пан Томенко вважає «аферою». А відтак сподівається, що комітету вдасться провести «неупереджене парламентське розслідування з введенням податку на цифрове мовлення для однієї приватної структури, що зареєстрована в офшорній зоні, натомість отримала право здійснювати функції державної інформаційної політики».
Про все це, а також про новий цикл авторських телепрограм «Сім історичних чудес України» Микола Томенко розповів у чат-конференції «Телекритики», повну версію якої пропонуємо вашій увазі.

- Доброго дня! З огляду на те, що сьогодні світ відзначає День радіо, розпочнімо з проблем радіо.

- Пане Миколо, що насправді трапилося з Українським радіо? Чия ідея була його вимкнути? Чи надовго вистачить коштів, яких знайшли, щоб його увімкнути, і, нарешті, наскільки реально в нашій країні, при нинішній владі захистити національного мовника?

- Справа виглядає таким чином. Протягом останнього періоду Українське радіо (йдеться про всі три формати) суттєво зменшувало так зване проводове покриття. За оцінками експертів, не більше як 1,6-1,7 млн наразі збережено. Натомість держава загалом та Національна рада зокрема за останні роки не зробила реальних кроків із забезпечення Національного радіо ФМ-частотами. Пояснення можуть бути такі: це не входило в так звану державну інформаційну політику, представники в Нацраді не мали реального впливу, на відміну від медіахолдингім, які лобіювали ФМ-частоти для своїх радіостанцій.
Криза, або так звана криза 5 лютого, коли була відключена значна кількість передавачів у зв'язку з як мінімум семиразовим скороченням фінансування, пов'язана, на мою думку, ще й з додатковим фактором: певним протистоянням керівництва Держкомтелерадіо і керівництва Національного радіо і, можливо, прагненням молодої складової оновленого уряду провести кадрову революцію у всіх структурах, які займаються інформаційною політикою в Україні.
Те, що ми спільними зусиллями (я маю на увазі Комітет з питань свободи слова, громадськість, власне слухачі) змусили повернути трансляцію, не означає, що ми вирішили питання з майбутнім Українського радіо. Інформую, що ми будемо займатися цим питанням. Так, зокрема, 21 лютого відбудеться в парламенті круглий стіл «Стратегія розвитку Українського радіо».
« Останнє редагування: 09:21:01, 14 Лютий 2013 від slavon »

Відсутній slavon

  • Модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3551
  • Рейтинг: +4568/-18
  • Слава Героям ОУН-УПА
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #80 : 08:57:38, 15 Серпень 2013 »
Кодування наземного Т2 судячи з усього буде знято, як мінімум на частині каналів які входять в УПП (універсальну програмну послугу)
Цитувати
АППК направила предложения в Концепцию нового проекта Закона Украины «О переходе Украины на цифровое телевидение»

Рабочая группа по разработке проекта Закона Украины по обеспечению успешного перехода на цифровые стандарты вещания, которая создана при комитете Верховной Рады Украины по вопросам свободы слова и информации http://www.telekritika.ua/pravo/2013-07-03/83019, до конца августа планирует завершить формирование Концепции нового законопроекта.

Координатором законопроекта на первом заседании избран Юрий Крайняк, управляющий партнер юридической компанией JURIMEX.

АППК направила свои предложения в Концепцию нового закона, которые, по мнению общественного объединения, являются неотложными мерами по обеспечению развития систем платного ТВ в связи с переходом на цифровые стандарты вещания.

Так, АППК предложила:

1. Установить, что телевизионный сигнал провайдера многоканальной сети, несущий программы универсальной программной услуги (далее - УПУ), распространяется без использования системы условного доступа.

2. Установить критерии для программ УПУ и порядок ее формирования в переходный период, исходя из принципов предоставления приоритета включения в УПУ программ государственных, региональных вещателей, с учетом технических возможностей провайдеров программной услуги.

3. Установить, что количество программ УПУ не может превышать определенного процента от общего количества программ, которые провайдер предоставляет абонентам в составе программной услуги.

4. В связи с переходом Украины на цифровое телевидение, провайдеры, не использующие радиочастотный ресурс, вынуждены изменять характеристики программной услуги (изменение УПУ, перечня программ, переход на цифровые технологии ретрансляции и другое). Учитывая то, что переоформление лицензии провайдера требует законодательного урегулирования, АППК предложила в новом законопроекте четко определить информацию, которую содержит бланк лицензии провайдера согласно типовому образцу лицензии, утвержденному Кабинетом Министров Украины, а также установить основания и порядок переоформления лицензии провайдеров программной услуги.

5. Установить обязанность провайдера многоканальной сети обеспечить возможность доступа провайдеров программной услуги к цифровому эфирному сигналу программ УПУ (в случае если рабочей группой не будет принято решение о раскодировании сигнала УПУ, - п.1).
Взято на одному з форумів
З повагою Slavon
4W+5E+13E+19E, 36Е+39Е
DreamBox 500HD, Openbox X540, X820CI
Віжин ТВ (Viasat UA) - це маразм, яких мало !!!
Стронг 7700/07 - металолом, гіршого від нього приймача немає !!!

Відсутній slavon

  • Модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3551
  • Рейтинг: +4568/-18
  • Слава Героям ОУН-УПА
Черговий опус, про чергове, на цей раз "Т2 пікращення"
« Відповідь #81 : 10:28:16, 04 Жовтень 2013 »
Черговий опус, про чергове, на цей раз "Т2 пікращення"
Цитувати
Украина стремительно переходит на цифровое вещание

Октябрь 4, 2013 
                               
Количество  зрителей, которые уже получили возможность смотреть телевидение  европейского качества, достигло отметки в 7 миллионов.

 Цифровое телевидение в Украине состоялось. Современная эфирная  цифровая сеть построена, все больше зрителей присоединяются к  бесплатному просмотру лучших программ украинского телевидения в цифровом  стандарте. Теперь любой украинец может «поймать» на обычную антенну 28  общенациональных и 4 региональных телеканала. Государство успешно  выполняет социальную функцию по обеспечению незащищенных слоев населения  телетюнерами, сообщает информационно-аналитический порталInpress.ua.
 По словам главы Национального совета Украины по вопросам телевидения и  радиовещания Владимира Манжосова, достижение весомых результатов по  «оцифровке» Украины стало возможным благодаря плану по внедрению  цифрового эфирного телевещания, который Нацсовет предложил еще в 2011  году. Над реализацией этого плана в соответствии с поручением президента  работал целый ряд государственных органов различных уровней.
 «Эти усилия позволили стране не только сохранить телеинформационное  пространство, но и значительно его расширить, построив в Украине  современную эфирную цифровую сеть, одну из крупнейших в Европе», —  заверил Манжосов.
 Трудно переоценить и социальную составляющую проекта. Внедрение  «цифры» позволило уравнять в правах на доступ к полноценному вещанию  городское население и жителей сел и отдаленных районов. Большинство  украинцев не имеют возможности смотреть программы кабельного  телевидения, поэтому существенно ограничены в выборе и доступе к  различным точкам зрения и программным продуктам телеканалов. Кроме того,  технология аналогового вещания уже давно устарела. Аналоговый сигнал  слишком емкий, цифровой сигнал можно использовать в 8 раз эффективнее —  разместить до 8 цифровых каналов вместо одного аналогового,  пишет Mediasat.
 Дальнейшее продвижение технологии требует еще многих усилий. По  приблизительным оценкам, количество зрителей устаревшего аналогового  телевидения составляет более 25 миллионов. 7 из них уже приобрели себе  специальные устройства — декодеры, которые адаптируют цифровой сигнал  даже для аналоговых телевизоров более старых поколений. Государство  позаботилось и о доступе к качественному телевидению для  малообеспеченных слоев населения. В 2012 году за государственный счет  для них было закуплено более 800 тысяч декодеров. Таким образом, более 2  млн граждан из социально незащищенных семей получили возможность  смотреть цифровое эфирное телевидение.
 Однако в этом году на продолжение обеспечения техникой социально  незащищенных украинцев средств в бюджете нет. В ходе парламентских  слушаний представители власти отметили, что продолжат искать возможности  финансирования дальнейшей «оцифровки» системы телевещания в интересах  широких слоев населения.
 В частности, по словам Александра Курдиновича, Госкомтелерадио уже  ведет работу по продлению этой крайне важной социальной программы в  текущем году. Для этого необходимо около 300 млн грн.
 Уровень готовности цифровой сети эфирного вещания в Украине позволяет  говорить о начале отключения аналогового сигнала, говорит председатель  Нацсовета Владимир Манжосов. Однако, по его словам, начинать этот  процесс нужно не позднее чем за год до финальной даты отключения  аналога, то есть в середине следующего года. Такой подход позволит  Украине идти в ногу с европейскими странами. Ведь сейчас почти все  западноевропейские страны уже вещают в «цифре», а наши ближайшие соседи —  Польша, Словакия и Румыния — уже в июле этого года начали отключать  аналоговые ретрансляторы.
 Справка
 Наземное цифровое вещание в стандарте DVB-T (пакет из 10  телепрограмм) началось в тестовом режиме 1 апреля 2009 года в Киеве,  Житомирской, Киевской и Одесской областях.
 В мае 2009 г. Национальный совет Украины по вопросам телевидения и  радиовещания утвердил План мер по введению цифрового телерадиовещания на  Украине, подготовленный Министерством транспорта и связи.
 Правительственная программа развития цифрового ТВ была утверждена  постановлением Кабинета министров Украины от 26 ноября 2008 года № 1085  «Об утверждении Государственной программы внедрения цифрового  телерадиовещания».
 Программой предусмотрено до 2015 года внедрить в полосах частот  174—230 МГц и 470—862 МГц радиотехнологии цифрового телерадиовещания  стандарта DVB-T
З повагою Slavon
4W+5E+13E+19E, 36Е+39Е
DreamBox 500HD, Openbox X540, X820CI
Віжин ТВ (Viasat UA) - це маразм, яких мало !!!
Стронг 7700/07 - металолом, гіршого від нього приймача немає !!!

Відсутній slavon

  • Модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3551
  • Рейтинг: +4568/-18
  • Слава Героям ОУН-УПА
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #82 : 12:06:18, 20 Жовтень 2013 »
Як "Сім`я" освоює цифрове телебачення. Частина 1

   Павло Мандрик, для РЕ      09.10.2013, 11:56                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                      Менше ніж за два роки - в червні 2015, українське телебачення має повністю перейти від аналогового типу мовлення на цифрове.
 Телеглядачам це дасть можливість дивитись замість теперішніх 10-15  "аналогових" телеканалів, цілих 32 - 28 загальнонаціональних та 4  регіональних телеканали в цифровій якості.
 Перелік телеканалів, що потрапили в "цифру" ще два роки тому на  спеціальному конкурсі визначила Національна рада з питань телебачення та  радіомовлення - державний регулятор, який видає ліцензії та контролює  діяльність телеканалів, радіостанцій, кабельних операторів, тощо.
 З часу проведення конкурсу на мовлення в "цифрі" пройшло 2 роки, але в  телевізійному середовищі й досі не можуть оговтатись від розподілу  цифрових телеканалів, за яким відбулась монополізація цифрового ефіру  однією політичною силою.
 Судіть самі: серед 10-ти олігархів, які володіють "цифровими"  каналами, 7 - мають пряме відношення до провладної партії. Воно й  недивно, адже телебачення попри високу конкуренцію з боку Інтернету, все  ще залишається найвпливовішим засобом масової інформації.
 Тому й завжди знаходяться бажаючі отримати якщо не контроль над масами, то хоча б можливість впливати на них.
 Кому належить "цифра"?
     № п/п
   Медіагрупа
   Власник
   Телеканал
   Концепція каналу
     Загальнонаціональні телеканали
     1
   U.A. Inter Media Group
   Дмитро Фірташ,
 Сергій Льовочкін,
 Перший канал. Росія (29%),
 Світлана Плужнікова (10%)
   Інтер
   загальний
     2
   Дмитро Фірташ (80%), Сергій Льовочкін (20%)
   НТН
   чоловічий
     3
   К1
   молоді жінки
     4
   К2
   жіночий
     5
   Мега
   документальний
     6
   Enter фільм
   радянські фільми
     7
   Піксель(колишній Enter music)
   дитячий
     8
   Zoom (колишній «MTV Україна»)
   молодіжний
     9
   Медіа Група Україна
   Ринат Ахметов
   Україна
   загальний
     10
   Кіноточка
   фільми
     11
   НЛО-ТБ
   молодіжний
     12
   «Сім`я»
   Олександр Янукович
   ТОНІС
   соціальний
     13
   
 Невідомий
   Gоldberry
   розкіш та подорожі
     14
   Вінтаж ТБ
   ретро
     15
   Ескулап ТБ
   медичний
     16
   StarLightMedia
   Віктор Пінчук
   СТБ
   загальний
     17
   ICTV
   чоловічий
     18
   Новий канал
   молодіжний
     19
   Віктор Пінчук (50%)
 Микола Баграєв (50%)
   М1
   музичний
     20
   1+1 media
   Ігор Коломойський
   1+1
   загальний
     21
   2+2 (Real estate TV)
   чоловічий
     22
   ТЕТ
   молодіжний
     23
   Держава
   Кабінет міністрів
   Перший національний
   загальний
     24
   Національний банк
   БТБ
   діловий
     25
   
 Андрій Портнов,
 Валерій Писаренко
   Star TV
   музичний
     26
   Погода
   погода
     27
   
 Борис Колесніков
   Xsport (колишній «Хокей»)
   спортивний
     28
   Укрпромінвест
   Петро Порошенко
   5 канал
   інформаційний
     Регіональні телеканали
     29
   Держава
   Обласні держадміністрації
   ОДТРК
   регіональні
     30
   
 Невідомий
   ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «Лідер    ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «ТВ Вибір»
   ці 5 компаній разом утворюють ще один    загально-національний телеканал
     31
   
 місцеві мовники
   
 
   32
   
 місцеві мовники
   
 
   Як бачимо в компанію володарів "цифри" не вписується хіба що Ігор  Коломойський. В принципі, в категорію "зайві" можна було б віднести  також Петра Порошенка та Віктора Пінчука.
 Але Петро Порошенко попри опозиційність свого часу не гребував  кріслом міністра економіки в уряді Азарова. А Віктора Пінчука хоч і  важко запідозрити в любові до влади, але музичний канал М1 він ділить з  членом Партії регіонів Миколою Баграєвим.
 Насправді, канали вище перелічених олігархів від поразки врятувало  лише те, що ліцензія на "цифру" автоматично дісталась всім каналам з  національним аналоговим покриттям, яких у нас всього 13.
 Кому належить аналог?
     № п/п
   Медіагрупа
   Власник
   Телеканал
     1
   U.A. Inter    Media Group
   Дмитро Фірташ,
 Сергій    Льовочкін,
 Перший канал.    Росія (29%),
 Світлана    Плужнікова (10%)
   Інтер
     2
   Дмитро Фірташ    (80%),
 Сергій    Льовочкін (20%)
   НТН
     3
   К1
     4
   StarLightMedia
   Віктор Пінчук
   СТБ
     5
   ICTV
     6
   Новий канал
     7
   Віктор Пінчук    (50%),
 Микола Баграєв    (50%)
   М1
     8
   1+1 media
   Ігор    Коломойський
   1+1
     9
   ТЕТ
     10
   Медіа Група    Україна
   Ринат Ахметов
   Україна
     11
   «Сім`я»
   Олександр    Янукович
   ТОНІС
     12
   Держава
   Кабінет    міністрів
   Перший    національний
     13
   Укрпромінвест
   Петро Порошенко
   5 канал
     Якщо 13 з 28 місць в загальнонаціональних мультиплексах автоматично  відійшли аналоговим телеканалам, то наступні 15 місць Нацрада  розподілила тільки між "правильними" власниками: 5 - групі "Інтер"  Дмитра Фірташа, 2 - групі "Україна" Рината Ахметова, ще 2 - Андрію  Портнову та Валерію Писаренку, по одному - Нацбанку та Борису  Колеснікову.
 Решта каналів дісталась невідомим власникам, яких напряму або  опосередковано пов`язують якщо не з провладною партією, то з "Сім`єю".
 Варто також звернути увагу на те, що телеканали "Вінтаж ТВ", "Ескулап ТВ", канал Нацбанку БТБ, Xsport  Бориса Колесникова, НЛО-ТБ та "Кіноточка" Рината Ахметова, а також  п’ятірка компаній з регіонального конкурсу, які утворили ще один  загальнонаціональний телеканал – "Аріадна ТВ",  "Партнер ТВ", "Лідер  ТВ", "Новий формат ТВ" та "ТВ Вибір", були зареєстровані за кілька  тижнів до проведення цифрового конкурсу.
 Якщо БТБ, Xsport та НЛО-ТБ за два роки таки запустити повноцінне мовлення, то "Вінтаж", "Ескулап", Goldberry,  "Кіноточка" та регіональна п’ятірка телеканалів-тріумфаторів цього  робити не поспішають, транслюючи в своєму ефірі тестовий продукт.
 І це попри те, що за законодавством, ці телеканали мали розпочати  повноцінне мовлення відповідно до концепції, за рік після отримання  ліцензії.
 Тому й недивно, що незважаючи на вибір із 32 телеканалів - 4 з яких  регіональні, телеглядачі, які вже підключились до "цифри", з сумом  констатують - дивитись немає що.
 Але для глядачів цифрового телебачення "Реальна економіка" має чудову  новину - вже зовсім скоро принаймні на одному з "цифрових" телеканалів,  які не ведуть мовленя, розпочне роботу працюючий канал.
 
"Сімейний" підряд: "Ескул", "Вінтаж" та Goldberry
Отримавши ліцензію на цифрове мовлення нікому невідомі телеканали -  медичний "Ескулап", ретроканал "Вінтаж" та канал про розкіш та подорожі Goldberry, відразу ж прирекли себе на підвищений інтерес.
 Усі вони зареєстровані за однією і тією ж київською адресою, яка  вказана такою ж як і фактична адреса телеканалів – по вулиці  Червонопрапорна, 28а. Насправді, це промислова зона Києва, на території  якої знаходяться склади, будівельні фірми, завод кованих виробів та  дистриб’ютори технічного обладнання. Тобто, телебаченням там і не пахне.
 Як показало наше розслідування ця "трійка" телеканалів розбудовується  на базі каналу "Тоніс", який вже два роки входить до медіахолдингу  "Сім`ї".
 Структури Олександра Януковича придбали телеканал в попереднього  власника, голови Партії зелених Володимира Костеріна ще весною 2011  року. Хоч частка "Тонісу" на телевізійному ринку тоді складала всього  лиш 0,5%, зате канал був цінним своїм аналоговим покриттям, яке охоплює  більше ніж дві третіх України.
 А це вже важливий козир в руках олігарха - в разі вдалого  перепозиціонування, канал може стати успішним у своєму сегменті,  впливаючи на маси та формуючи правильну громадську думку з тих чи інших  запитань.
 Гендиректором каналу після перепродажу було призначено Олександра  Бутка, який до того працював на керівних посадах в Національній  телекомпанії України - каналі Перший національний та Національній  радіокомпанії України.
 Чому вибір "Сім`ї" впав на "малокаліберного" телепродюсера, очевидно,  слід пояснити тим, що всі більш-менш кваліфіковані телеменеджери на  ринку зайняті. А ті, хто вільний на це, швидше за все, не наважились.
 Тому й недивно, що за два роки після переформатування на "Тонісі" так нічого і не змінилося.
 Зв'язок трійки "цифрових" телеканалів "Вінтаж", "Ескулап" та Goldberry  з телеканалом "Тоніс" простежується дуже легко, оскільки менеджмент  "Тонісу" особливо не заморочується "замітати сліди", що приводять їх до  цієї "цифрової" трійки.
 
Вінтажний "Ескулап"
У розпал прийому заявок на "цифру", документи на реєстрацію компаній  "Корона Санрайс" - юридична назва каналу "Вінтаж" та "Аспера 2011" -  юридична назва каналу "Ескулап" до Нацради заніс теперішній керівник  інформаційного мовлення "Тонісу" Микола Дяченко.
 На "цифровому" конкурсі, який Нацада провела наприкінці серпня 2011  року, Дяченко представився програмним директором каналу "Вінтаж". Раніше  Микола Дяченко працював заступником Олександра Бутка в НТКУ.
 Потім Дяченко працював заступником генпродюсера столичного каналу  "Київ", який належить КМДА, а також був шеф-редактором проектів  "Четверта влада з Дмитром Корчинським" та "Вечірня кава з Дмитром  Джангіровим".
 "Вінтаж" та "Ескулап" були зареєстровані на початку червня 2011-го  року, буквально за два тижні до закінчення прийому заявок на "цифру".  Створені під конкурс, ці телеканали виграли його, обігнавши таких  мовників з багаторічним стажем, як канали "2+2", ТВі, ТРК "Ера", тощо.
 Однак мовлення в "цифрі" ці телеканали не можуть розпочати і до  тепер. А Микола Дяченко буквально за 3 тижні після тріумфу каналів  "Ескулап" та "Вінтаж" - у вересні 2011 року, перебрався на "Тоніс",  очоливши інформаційне мовлення каналу. Про свою роботу на цих телеканал  Дяченко розповідає неохоче.
 
 
Микола Дяченко
"Зараз я не маю ніякого відношення до телеканалів "Ескулап"  та "Вінтаж". Це був тимчасовий період. Я тоді шукав роботу… Не на один  канал ходив. Я не можу сказати хто мене наймав на "Вінтаж" і взагалі  мене дуже так ніхто і не наймав…


"Зараз я не маю ніякого відношення до телеканалів "Ескулап"  та "Вінтаж". Це був тимчасовий період. Я тоді шукав роботу… Не на один  канал ходив. Я не можу сказати хто мене наймав на "Вінтаж" і взагалі  мене дуже так ніхто і не наймав…
 Я просто представся в Нацраді програмним директором, оскільки в мене  було доручення представляти інтереси каналів. Я людина творча. Ті люди,  які хотіли мене запросити на цю роботу… в кінці кінців я не оформився  туди. Це були мої приятелі, друзі, які мене попросили виконати певну  представницьку місію в Нацраді.
 Я не буду вам говорити їхні імена. В житті не завжди складається так  як домовлялись. З`являються якісь обставини, коли тебе "візьмемо-не  візьмемо" на роботу, а потім перекидають людину на інше місце чи на іншу  посаду. Я надіявся, що мій досвід буде потрібний при  запуску цих  телеканалів.
 Але зрозумівши, що не так це вже буде скоро, я пристав на пропозицію  людей, які мене більше знали. Тому я зараз на "Тонісі". А далі хто, що  та як – я не можу з вами це обговорювати. Я сам пішов, бо в мене  з`явилась інша пропозиція. Я про власників взагалі нічого не знаю і  знати не хочу. Я займаюсь суто творчими питаннями.
 А ви знаєте, хто власник каналу ТВі? А взагалі, навіщо воно вам  потрібно? Є офіційні якісь речі… Ви можете з`ясовувати, а не намагатись  десь щось здогадуватись", - зазначив Дяченко.
 Хоч Дяченко настирливо заперечує свій зв'язок з каналами "Вінтаж" та  "Ескулап", але його по-зрадницьки видають документи юридичного власника  каналу "Вінтаж" - компанії "Корона Санрайс". Там пан Микола і досі  значиться членом редакційної ради каналу.
 
 Коли ми розповіли про це пану Дяченку, він здався і попросив не вплутувати його як він виразився в "заплутані речі".
 "Я не в курсі. Я вам нічого не можу розповісти… Я ж пояснив це був  початковий етап встановлення цих компаній. Я вас прошу, залиште мене в  спокою. Ви мене задьоргали. Я не можу говорити на ці теми. Якісь речі  великі, чимось заплутані… Я не володію цими питаннями", - додав Дяченко.
 Відповідно до документів, власницею та засновником телеканалу  "Вінтаж" є особа на ім`я Ірина Ігорівна Коморська. На диво в соцмережах є  лише одна особа з таким ім`ям. Ірині не більше за 30, вона родом з  Донецька, але зараз проживає з чоловіком та дитиною в Києві.
 
 
Ірина Коморська
Судячи з постів в соцмережах, Коморська не має жодного відношення ні  до ретроканалу, ні до телебачення загалом. Але якщо припустити, що Ірина  і справді власницею "Вінтажу", то судячи з програмної сітки каналу,  Коморська полюбляє халтурити по-чорному, а точніше по чорно-білому.
 Програма передач каналу "Вінтаж" за 2 роки не зазнавала жодних змін,  вона складається всього лиш з 10 чорно-білих фільмів, знятих на зорі  радянського кінематографу, а саме: "Чахлик Невмерущий", "Коник  Горбоконик", "Попелюшка", "Робінзон Крузо", "Василина Прекрасна",  "Веселі хлопці", "Волга-Волга", "Біле ікло", "Людина в футлярі" та  "Безприданниця".
 Ці фільми канал транслює в режимі нон-стоп з повтором кожні 12 годин.  На презентації канал позиціонувався інформаційно-музично-розважальним.
 Три хвилини з ефіру каналу "Вінтаж"
  Єдина ознака того, що чорно-білий канал не загубився в просторі та в  часі - це присутність в його ефірі кольорових рекламних роликів про  перехід на "цифру", які виходять з позначкою "соціальна реклама".
 Пояснення тому просте - за договором із "Зеонбудом", канал має  безкоштовно транслювати ролики про перехід на цифру щодня у обсязі 5  хвилин, в тому числі - 30% ввечері, в прайм-тайм.
 Засновником і власником медичного каналу "Ескулап" є Глуховська  Вікторія Миколаївна. Дані про Вікторію нам знайти не вдалося, а от члена  редакційної ради каналу - Єлизавету Курбанмагамедову ми таки знайшли.  Щоправда, Ліза використовує інші варіанти свого прізвища -  Майська,  зрідка Магамедова.
 
 
Єлизавета Курбанмагамедова
У вільний від редакційної роботи на "Ескулап ТБ" час, Ліза знімається  в кіно та серіалах, а тому живе на дві столиці - в Києві та Москві.  Взагалі-то 28-річну Лізу знає чи не кожна домогосподарка та пенсіонерка,  оскільки в серіалі "Вовчиця", Курбанмагамедова до 153 серії грала роль  Олесі Комової.
 Свою роботу на телебаченні Ліза починала з ведучої погоди на УТ-1.  Потім була робота в новинах на столичному каналі "Сіті" - сьогодні це  дитячий канал "ПлюсПлюс", а також на радіо "Культура" і УР-1.
 В грудні 2011-го року її шляхи перетнулись з каналом "Тоніс". З того  часу і до сьогодні актриса веде щоденну програму "Кінофан", в якій  розповідає про кіно. Крім цього, Ліза співає та озвучує фільми.
 Не можемо не відзначити того, що Вікторія Глуховська, як і Ірина  Коморська також полюбляє порушувати умови ліцензії в пункті про  програмну концепцію. Ефір каналу "Ескулап", як і "Вінтажу", нагадує  стару зажовану пластинку.
 Судіть самі - в продовж останніх двох років на медичному каналі  "Ескулап" щодня по колу виходить лише 13 програм. В переважній більшості  - це радянські документальні фільми 70-80-х років виробництва  "Київнаукфільму" на медично-біологічну тематику.
 Серед них такі "шедеври", як "Азбука котиків", "Д.А.Р", "Маскарад  шестиногих", "Шосте чуття", "В цьому прекрасному і шаленому світі",  "Візит", "Всього один день", "Бджоли і здоров`я людини", "Жили-були  морські корови", "Зимовий Крим", "Результат", "Таємниця сердечного болю"  та "Мольфар з роду Нечаїв".
 Всі вище перелічені програми йдуть в режимі нон-стоп, з повтором  кожні 12 годин і перериваються хіба що соціальною рекламою "Зеонбуду"  про перехід на "цифру".

Додано: 12:07:16, 20 Жовтень 2013
Як "Сім`я" освоює цифрове телебачення. Частина 2
Павло Мандрик, для РЕ          15.10.2013, 13:26                                               
                             
Телеканали "Ескулап", "Вінтаж" та Gоldberry, про які "Реальна економіка" писала минулого тижня, не єдині, хто отримавши "цифрову" ліцензію, так і не розпочали повноцінного мовлення.
 В числі "цифрових" аутсайдерів значаться також п’ять київських  товариств, тріумфаторів регіонального конкурсу на цифрове мовлення - ТОВ  "Аріадна ТВ", ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "ТВ Вибір" та  ТОВ "Партнер ТВ".
 Отримавши "цифрові" ліцензії на всю Україну та створивши таким чином  ще один загальнонаціональний телеканал ці телекомпанії з невідомими  власниками за два роки так і не розпочали повноцінного мовлення, чим  підігріли наш інтерес до себе.
 Єдина область, яку так і не вдалось охопити цій "п’ятірці", це  Одеська. Трішки не пощастило в Донецькій та Луганській областях -  отримано всі частоти в областях, за винятком таких міст, як Донецьк,  Червоноармійськ та Луганськ.
 Але навіть попри це, покриття телеканалу залишається занадто спокусливим, аби його не придбати.
 
 
 Кожна з цих компаній пов’язана між собою не тільки дивними, як для  телеканалів назвами, приставкою "ТВ" замість українського "ТБ", а й  однаковими засновниками, концепціями та статутами.
 Так, кінцевий власник телекомпаній останні два роки старанно  приховував себе за підставними особами, які є засновниками в одних  компаніях та директорами в інших.
    Компанія  Власник  Директор    Аріадна    ТВ Віталій    Морозов (33%), Олександр Андріященко (67%) Тетяна Сібілєва   Новий    формат ТВ Віталій    Морозов (33%),
 Тетяна Сібілєва (67%) Володимир Денисенко   Партнер    ТВ Віталій    Морозов (33%),
 Юрій Пузиренко (67%) Юрій Федоренко   Лідер ТВ Сергій    Рибак (33%),
 Володимир Денисенко    (67%) Юрій Пузиренко   
ТВ    Вибір
  Сергій    Рибак (33%),
 Юрій Федоренко (67%) Олександр Андріященко    Хоч тріумфальна п’ятірка потрапила в "цифру" як регіональний мовник,  але кожна з 5 телекомпаній зареєстровані в Києві. Дата реєстрації у всіх  п’ятьох практично одна і та ж - 11 та 12 липня.
 

 
 
 
 
 Тестове мовлення телеканали розпочали через рік з дня отримання  ліцензії - у вересні-жовтні минулого року. З того часу і по сьогодні  щоденний ефір цієї "п’ятірки" телеканалів складається з повторів одного і  того ж контенту, який, щоправда, різний на різних телеканалах – 1-2  фільми та 2-3 програми. Хоча за концепцією каналів, їхній ефір має бути  різножанровим.
 
 
 
 
 
 Ми звернулись з офіційним запитом в Національну раду з питань  телебачення та радіомовлення - орган, що регулює діяльність та видає або  позбавляє ліцензії телеканалам, радіостанціям та кабельним операторам,  аби поцікавитись чи бува часом регулятор не вбачає порушень в умовах  ліцензії телеканалів "Аріадна ТВ", "Новий формат ТВ", "Лідер ТВ", "ТВ  Вибір" та "Партнер ТВ".
 В результаті отримали таку ж відповідь, яку отримали щодо відповідності умов ліцензії телеканалів "Ескулап", "Вінтаж" та Gоldberry: "Жодних порушень умов ліцензії не виявлено".
 
 Приховані власники та небажання виходити в ефір свідчить про те, що  "п’ятірка" не планувала розпочинати мовлення, а канали від самого  початку готувались до продажу. А небажання Нацради бачити порушення  свідчить про те, що в телеканалів є впливові покровителі.
 Абсурдом існування цих компаній слугує і той факт, що минулого року  кожна компанія з тріумфальної "п’ятірки" сплачувала внески в державні  інституції лише за одну особу, а в 2011 році не вела діяльність взагалі,  хоча виграла "цифрові" частоти на конкурсі Нацради наприкінці серпня.
 
 
 Дану інформацію державні інституції надали на вимогу Окружного  адміністративного суду столиці, який розглядав позов Незалежної  асоціації мовників (НАМ) проти Нацради щодо результатів конкурсу на  регіональну "цифру".
 Однак, асоціація, в яку входять низка місцевих телеканалів та яку  очолює колишній член Нацради Тетяна Лебєдєва, вже два роки поспіль  намагається безуспішно скасувати результати регіонального "цифрового"  конкурсу.
 "За умовами цифрового конкурсу, телекомпанії повинні були  сплатити гарантії. При цьому було зазначено, що за одну частоту  сплачується одна платіжка. Компанії "Аріадна ТВ", "Новий формат ТВ",  "Лідер ТВ", "ТВ Вибір" та "Партнер ТВ" сплатили п’ятьма платіжними  дорученнями за всі частоти, які вони отримали
 
  Коли інші компанії сплачували однією платіжкою за кілька частот,  то Національна рада не допускала їх до конкурсу. Також Нацрада мала  певні вимоги до фінансового плану. Той фінансовий план, який подали ці  компанії - це, вибачте, порнографія. Те саме стосується програмної  концепції.
 
 Дата реєстрації цих компаній - 11 та 12 липня 2011 року. Тобто,  вони були зареєстровані за місяць до проведення конкурсу. Якщо б Нацрада  провела конкурс в ті строки, в які вона його мала провести, то ці  канали не потрапили б в "цифру", оскільки ще не були зареєстровані.
 
 Про конкурс було оголошено 15 квітня 2011 року, опубліковано - 20  квітня. Проведення конкурсу мало відбутися через 60 днів з дня  публікації, тобто, - 19 червня. А тому було судове рішення яким конкурс  відтягнули в строках. Подала в суд НТКУ, бо не встигала з подачею  документів.
 
 В результаті конкурс відбувся через два місяці - 16 та 17 серпня,  а тому ці п’ять компаній встигли подати свої заявки, а разом з ними і  новостворені у червні компанії з загальнонаціонального конкурсу -  "Ескулап", "Вінтаж", "Хокей" та БТБ", - запевняє Тетяна Фоміна, керівник Правового центру НАМ.

Повністю стаття тут
З повагою Slavon
4W+5E+13E+19E, 36Е+39Е
DreamBox 500HD, Openbox X540, X820CI
Віжин ТВ (Viasat UA) - це маразм, яких мало !!!
Стронг 7700/07 - металолом, гіршого від нього приймача немає !!!

Відсутній slavon

  • Модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3551
  • Рейтинг: +4568/-18
  • Слава Героям ОУН-УПА
Україна офіційно обрала стандарт мовлення
« Відповідь #83 : 12:15:14, 23 Жовтень 2013 »
Холдинг Гужви став власником двох телекомпаній, що володіють цифровими ефірними ліцензіями
23.10.2013 13:20
             

  Холдинг  Ігоря Гужви «Мультимедіа інвест груп» став власником двох телекомпаній,  що володіють ліцензіями на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у  Києві та Львові - ТОВ «Медіамережі» і ТОВ «Мультиплексресурс».  Відповідні зміни до ліцензій компаній внесла Національна рада з питань  телебачення і радіомовлення на засіданні 23 жовтня.
   
  Власниками ТОВ «Медіамережі» замість Олени Стеценко стали ТОВ «Мультимедіа інвест груп» (99,99%) і ТОВ «Мультиплексресурс» (0,01%).
   
  Власниками ТОВ «Мультиплексресурс» замість Сергія Філонова стали ТОВ «Мультимедіа інвест груп» (99,99%) і ТОВ «Медіамережі» (0,01%).
   
  Директором обох компаній став Андрій Канівець (замість Олени Стеценко і Сергія Філонова, відповідно) - член редакційної ради каналу UBR, що також належить холдингу Ігоря Гужви.
   
  Львівська  компанія «Мультиплексресурс» стала київською, змінивши адресу з вул.  Героїв УПА у Львові на вул. Межигірську, 83А в Києві.
   
  Тим часом київська компанія «Медіамережі» змінила адресу студії з вул. Сирецької 37А на вул. Мельникова, 42.
   
  До  редакційної ради «Мультиплексресурсу» увійшли Іван Безносенко,  Володимир Гулевець, Андрій Канівець, Дмитро Кротенко, Сергій Шмід,  Наталія Яровенчук.
   
  До  редакційної ради «Медіамереж» увійшли Олександр Бабенко, Іван  Безносенко, Василь Дендін, Андрій Канівець, Оксана Омельченко, Юлія  Шост.
   
  Нагадаємо, ТОВ  «Медіамережі» володіє ліцензією на мовлення в мультиплексі МХ-5 у Києві з  логотипом «Всі новини»,а ТОВ «Мультиплексресурс» - в МХ-5 у Львові з  логотипом «Захід новини». Обидві компанії, які до цього не мали досвіду в  телевізійній сфері, отримали ліцензії  на додатковому цифровому конкурсі у 2012 році. Тоді ж ліцензію на  мовлення в МХ-5 у Харкові отримала нова компанія зі схожою назвою ТОВ  «Медіаресурс».
   
  Як відомо, холдинг Ігоря Гужви планує наступного року запустити на базі каналу UBR телеканал «Вести TV».


Джерело
З повагою Slavon
4W+5E+13E+19E, 36Е+39Е
DreamBox 500HD, Openbox X540, X820CI
Віжин ТВ (Viasat UA) - це маразм, яких мало !!!
Стронг 7700/07 - металолом, гіршого від нього приймача немає !!!

 

"MTV Україна"

Автор vicРозділ Українські телевізійні канали

Відповідей: 9
Переглядів: 1856
Остання відповідь 22:58:45, 17 Січень 2008
від miko
ICTV, CTБ, Новий, ТРК "Україна"

Автор aquaРозділ Українські телевізійні канали

Відповідей: 32
Переглядів: 6914
Остання відповідь 15:16:39, 08 Квітень 2008
від Ігор Горбусь
Україна через 4 роки запустить власний супутник зв'язку

Автор vicРозділ Українські телевізійні канали

Відповідей: 5
Переглядів: 1127
Остання відповідь 13:01:13, 31 Серпень 2007
від slavon
Новини від нтв + Україна

Автор slavonРозділ Українські телевізійні канали

Відповідей: 31
Переглядів: 3995
Остання відповідь 14:10:25, 06 Лютий 2009
від SERS3333
Україна 100 пудово матиме....

Автор romirebРозділ Новини

Відповідей: 9
Переглядів: 1182
Остання відповідь 17:15:58, 16 Грудень 2009
від валера