Автор Тема: Новини телеканалів !  (Прочитано 222268 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Відсутній Dipytat

  • Старожило
  • ****
  • Повідомлень: 445
  • Рейтинг: +50/-5
Новини телеканалів !
« Відповідь #45 : 07:48:15, 19 Жовтень 2008 »
Кінець відкритої версії каналу Polsat 2


18 жовтня 2008 року, в 0:05 - кінець відкритого віщання (мовлення, трансляція) станції Polsat 2 на супутнику . Кодування каналу багато разів переносилося, але останнім терміном стало 17.10.2008 і притримались цього моменту з невеликим запізненням . Мовець декілька місяців поставляє кабельним мережам декодери для прийому Polsat 2 за символічну ціну - один злотий, без додаткових оплат за ретрансляцію програм в майбутньому .
Як повідомляє служба media2.pl, деякі кабельні оператори, спотикаються в кодуванні каналу, і не підготовлені на його прийом, що може привести до багатогодинних пропаж каналу до часу коректування технічних параметрів і інсталяциі необхідного устаткування .
Донині Polsat 2 можна було дивитися за допомогою тюнерів FTA як в Польщі так і в Європі, а також абонентами платформи n і Cyfrа+. З моменту кодування доступ на проглядання каналу Polsat 2 мають виключно абоненти Цифрового Польсата і кабельних мереж, які погодилися на ретрянсляцию до моменту кодування .

Параметри кодірованого каналу Polsat 2:

супутник: Hot Bird 6 (13E)
трансподер: 132 (11,158GHz, pol. V)
SR: 27500
FEC: 3/4
SID: 13110
PID V: 401
PID A: 402
кодування: Nagravision 2 і 3

У місці некодованої версії Polsat 2 (був ідентифікований як тест Test P2) реєструвався кодований в (Nagravision 2 і 3) канал Polsat Play . Moжна припускати, що канал буде перенесений з тр. 74 (12,188 GHz, pol. V SR: 27500, FEC: 3/4), щоб на одній частоті знаходилися всі канали продуковані по частинах або в цілості телебаченням Польсат

http://www.satkurier.pl/
Жизнь - только слово, есть лишь любовь и есть смерть...
В. Цой

Відсутній nikol9792

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 62
  • Рейтинг: +23/-1
  • Мурчик
Новини телеканалів !
« Відповідь #46 : 15:40:55, 31 Жовтень 2008 »

Eurosport перевів розрахунки з кабельниками в гривню та хоче транслювати українські спортивні події
 
Канал Eurosport із жовтня приймає оплату за право ретрансляції каналу в національній валюті. Про це «Телекритику» повідомив представник дніпропетровської агенції «Візит» (представник Eurosport в Україні) Андрій Семченко. За його словами це питання розглядалося близько двох років. «Є групи компаній в Україні, які не мають валютних контрактів і не могли оплачувати у валюті. Це компанії здебільшого із західного регіону та з Донецька», – пояснив причини переведення розрахунків у гривню пан Семченко. Оплату приймають за комерційним міжбанківським курсом.Також Андрій Семченко розповів, що компанія веде переговори про введення в кабельні мережі каналу Eurosportnews, російська звукова доріжка якого була запущена цього року. «Ми розробили програму лояльності, згідно з якою оператори, які мають Eurosport і Eurosport 2, отримають у свої пакети Eurosportnews безкоштовно. Нашим пріоритетом є розповсюдження каналу Eurosport 2», – пояснив пан Семченко.

Також, за словами дистрибутора, Eurosport розглядає перспективи трансляції українських спортивних подій. Насамперед це футбольна прем’єр-ліга. Однак строки появи вітчизняного спорту на міжнародному каналі наразі невідомі.


Відсутній matros7

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 166
  • Рейтинг: +88/-1
Новини телеканалів !
« Відповідь #47 : 17:58:25, 31 Жовтень 2008 »
«Плюси» показали мінус

Акціонери одного з найбільших українських телеканалів «1+1» оголосили, що він погіршив свої фінансові показники.
За 9 місяців цього року канал заробив майже на $7 млн менше ніж за аналогічний період минулого року. У будинку продажів «Пріоритет», який продає рекламний ефір на «1+1» пояснили погіршення фінпоказателей падінням долі телесмотренія.

Згідно опублікованим вчора даним Сentral European Media Enterprises (CME, володіє «1+1») за підсумками 9 місяців 2008 року «1+1» отримав негативну Ebitda* у розмірі $11,316 проти позитивної $14,794 млн. за аналогічний період 2007 року. Чистий дохід за 9 місяців 2008 року склав $73,525 млн проти $80,358 млн за аналогічний період 2007 року. Чистий дохід «1+1» за період липень-вересень 2008 року склав $20,052 млн проти $39,582 млн за аналогічний період 2007 року. Негативна EBITDA «1+1» за липень-вересень 2008 року збільшилася з $3,9 млн до $7,36 млн. Торік показник EBITDA за період липень-вересень був позитивним і дорівнював $16,6 млн. Таким чином «1+1» став єдиним активом CME, який за 9 місяців 2008 року погіршив свої фінансові показники в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (докладніше дивитеся таблицю 1).

У компанії CME коментар отримати не удалося. У будинку продажів «Пріоритет» (продає рекламу на «1+1») пояснили погіршення фінпоказателей каналу зниженням долі телесмотренія. «На жаль, ми не можемо забезпечити зростання доходів під час падіння інвентаря каналу», - говорить директор по маркетингу «Пріоритету» Олексій Казанцев. «При всіх складнощах роботи з каналом, в якого падає доля телесмотренія, ми змогли забезпечити максимально ефективне управління інвентарем каналу і оцінюємо результати власної роботи як дуже гідні», - додав генеральний директор «Пріоритету» В'ячеслав Булавін.

Зниження рейтингів «1+1» партнер Kwendi Media Audit Світлана Калініна пояснила зміною в позиціюванні каналу. «Конкуруючи з 'Інтером' по аудиторії 18+, 'плюси' зосередилися на старшій аудиторії (50+), а глядачі старшого покоління консервативні і насилу міняють свої переваги. При цьому молоду аудиторію 'плюси' втрачають - за рахунок чого виросли 'Новий канал' і 'Стб'», - говорить пані Калініна (докладніше дивитеся таблицю 2).

Генеральний директор телеканалу «ТЕТ» Григорій Тичина упевнений, що «1+1» не помилився у виборі стратегії, а падіння рейтингів - явище тимчасове. «Очевидно, що канал міняє особа. Це перехідний період, коли новий продукт ще не запущений в повному об'ємі. Багато в чому працюють старі продукти і відбувається змішення стилів. Про результати можна буде говорити через півтора-два роки», - говорить пан Тичина.
Інші українські активи CME, канали «СІТІ» і «КІНО» поліпшили показники. За 9 місяців 2008 року спільний чистий дохід двох каналів склав $3,363 млн проти $1,868 млн за аналогічний період 2007 року. При цьому негативна EBITDA скоротилася з $5,511 млн до $3,464 млн.

«Студія 1+1» - загальнонаціональний канал. Технічне покриття України - 95%. Вийшов в ефір у вересні 1995 року. 100% акцій телеканалу належить корпораци Central Media Enterprises Ltd. Середньодобова доля аудиторії каналу в першому півріччі 2008 року склала 16,74%, рейтинг – 2,58% (18+, всеукраїнська панель). По закупівельній аудиторії (18+, міста 50+) доля – 12,81%, рейтинг – 1,89%.


* - EBITDA - аналітичний показник, рівний об'єму прибули до вирахування витрат по відсотках, сплати податків і амортизаційних відрахувань. Показник розраховується на підставі фінансової звітності компанії і служить для оцінки того, наскільки прибуткова основна діяльність компанії. Показник використовується при проведенні порівняння з галузевими аналогами, дозволяє визначити ефективність діяльності компанії незалежно від її заборгованості перед різними кредиторами і державою, а також від методу нарахування амортизації
StarTrack550D,SkyStar2,IPBox910HD

Відсутній nikol9792

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 62
  • Рейтинг: +23/-1
  • Мурчик
Новини телеканалів !
« Відповідь #48 : 15:49:40, 06 Листопад 2008 »
Дитячий телеканал <<Просвiти>> <<Малятко-TV>>отримав лiцензiю на супутникове мовлення.5.11.2008.

Нацiональна рада з питань телебачення i радiомовлення на засiданнi 5 листопада вирiшила видати лiцензiю на мовлення телеканалу <<Малятко-TV>>, засновником i власником якого є Володимир Кметик, у минулому-заступник голови Держкомтелерадiо, вiце президент НТКУ. <<Малятко-TV>>-є дитячим каналом на аудиторiю до 14 рокiв.

<Телекритика>

Відсутній nikol9792

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 62
  • Рейтинг: +23/-1
  • Мурчик
Новини телеканалів !
« Відповідь #49 : 15:41:34, 04 Грудень 2008 »
На каналі ТВі стартували новини
04.12.2008


Цього тижня на телеканалі ТВі стартувала інформаційна програма «Сьогодні». Програма виходить о 21.00, її ведуть у парі Андрій Макаренко та Катерина Нестеренко.
 
Середній рейтинг програми у перші три дні виходу – 0,001%, частка – 0,02%. Природно, що у містах із населенням менш ніж 50 тисяч канал має майже нульові показники, тоді як у містах «50 тисяч+» показники вищі: рейтинг 0,02%, частка 0,05%.
 
Середні показники телеканалу ТВі за минулий тиждень – рейтинг 0,02% і частка 0,12% (аудиторія 18+, загальнонаціональна панель GFK Ukraine); у містах «50 тисяч+» - рейтинг 0,04, частка 0,27%. Таким чином, новини поки що мають показники, нижчі за середні цифри каналу.
 
«Телекритика»

Відсутній nikol9792

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 62
  • Рейтинг: +23/-1
  • Мурчик
Новини телеканалів !
« Відповідь #50 : 06:54:45, 06 Грудень 2008 »
1+1» піде від «ВІ Пріоритет»?


У 2009 році телеканал «1+1» має намір припинити співпрацю із сейлз-хаусом «Відео Інтернешнл - Пріоритет». Про це «Телекритику» повідомили у великому медійному агентстві; представники ще трьох агентств підтвердили, що чули таку неофіційну інформацію.
 
Проте, за їхніми словами, ніяких офіційних листів про зміну схеми продажів рекламного часу каналу з початку наступного року не надходило. Тобто, за їхніми припущеннями, рішення може бути прийняте на «вольовому» рівні, юридично воно поки що не оформлене.
 
Генеральний директор телеканалу Олександр Ткаченко не знайшов часу поспілкуватися з «ТК». Директор із продажів «ВІ - Пріоритет» Олексій Казанцев не заперечував, що такі чутки  на ринку є, проте відмовився їх коментувати, наголосивши, що офіційна процедура «розлучення», передбачена угодою,  не розпочалася.
 
Контракт між «ВІ - Пріоритет» та «1+1» був підписаний восени 2006 року терміном на 5 років. У разі його передчасного розірвання канал потрапить під штрафні санкції.
 
Розмови про невдоволення каналу роботою сейлз-хаусу велися з початку року. Проте, на думку учасників ринку, «розлучення» спричинене не власне результатами рекламних зборів, а тим, як ці результати оцінювали власники «1+1». «Результати можуть бути гарними, адекватними рейтингам каналу, проте сейлз-хаусу не вдалося переконати у цьому акціонерів. Тобто це швидше питання стосунків та комунікації, ніж якості роботи», - відзначив директор великої медійної агенції, який побажав залишитись неназваним. На його думку, тепер канал продаватиметься за тією ж схемою, за якою працюють інші канали CME (власник «1+1») в інших країнах. Зокрема, у Румунії канали, що належать компанії, мають власний сейлз-хаус.
 
Нагадаємо, 14 листопада з’явилася інформація про те, що «1+1» створює компанію, яка реалізовуватиме комерційні можливості каналу.
 
 «Телекритика» чекає на офіційне підтвердження чи спростування інформації від «1+1».
 
«Телекритика»

Відсутній syvoleg

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 99
  • Рейтинг: +80/-0
Новини телеканалів !
« Відповідь #51 : 18:24:05, 06 Грудень 2008 »
Хто скаже куда зник канал ОСК Оdessa.Сьогоднi цiлий день його небуло.
Хороша мисля завжди приходить опісля!

Відсутній gotsanyuk

  • Глобальний модератор
  • *****
  • Повідомлень: 2978
  • Рейтинг: +7233/-2
  • dreambox is a dream
Новини телеканалів !
« Відповідь #52 : 20:10:15, 06 Грудень 2008 »
Пропав десь!  :( Можливо у них якісь проблеми.
| [DreamBox 800se] -> DOMICA-image-9a | (> 0.9m.(4°W,4.8°E,13°E) | (> 0.9m.(36°E) | (> 0.9m.(75°E) |

Відсутній DEMIKS

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 31
  • Рейтинг: +32/-1
Новини телеканалів !
« Відповідь #53 : 09:12:02, 07 Грудень 2008 »
Вже показує

Відсутній nikol9792

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 62
  • Рейтинг: +23/-1
  • Мурчик
Новини телеканалів !
« Відповідь #54 : 13:22:11, 29 Грудень 2008 »
Анна Безулик матиме власний проект на Першому каналі?
29.12.2008



За інформацією джерел «Телекритики», екс-ведуча «1+1» Анна Безулик веде переговори з керівництвом Національної телекомпанії України щодо ведення авторського проекту.
 
Проект може з’явитись в ефірі у лютому 2009 року. Як повідомляють джерела, ідеться про соціальне ток-шоу за участю представників регіональної влади. Подробиці формату поки що невідомі.
 
Керівництво НТКУ і пані Безулик поки що утримуються від коментарів. Нагадаємо, Анна Безулик – одна із ведучих «1+1», що оскаржили в суді наказ генерального директора каналу про скорочення штатів. Останній проект, який вела пані Безулик на «1+1» - «100% Україна» - був закритий у листопаді через незадовільні рейтингові показники.
 
«Телекритика»

Відсутній nikol9792

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 62
  • Рейтинг: +23/-1
  • Мурчик
Новини телеканалів !
« Відповідь #55 : 13:27:39, 29 Грудень 2008 »
СТБ відмовляється від неприбуткових програм, але штат поки що не скорочуватиме
29.12.2008



Доходи СТБ наступного року можуть впасти на 20%. Про це в інтерв’ю виданню «Медіабізнес» повідомив маркетинг-директор каналу Руслан Терещенко. «Нужно, чтобы рекламодатели и сейлз-хаусы начали договариваться, после чего мы уже сможем прогнозировать, что будет в следующем году с нашими доходами. Исходя из того, что есть сейчас, они могут упасть на 20%», – зазначив він.
 
За словами пана Терещенка, СТБ відмовляється від «усього, що напряму не приносить гроші». 2008 рік маркетинг-директор каналу називає вдалим, оскільки вдвічі перевиконані зобов’язання перед сейлз-хаусом і досягнуто частки 9,2% за аудиторією 14-49, панель 50 тис.+. Також Руслан Терещенко підтвердив інформацію про те, що днями канал підписав угоду з новоствореним сейлз-хаусом, однак не озвучив назву компанії.

Щодо скорочень на СТБ Руслан Терещенко заявив: канал не звільнятиме співробітників, якщо виручка скоротиться в межах 40%. Однак якщо ринок упаде втричі, тоді скорочення неминучі. Водночас каналу довелося суттєво зменшити список нових проектів. Утім, на весну СТБ планує проект масштабів «Танцюють всі!». Деталі шоу маркетинг-директор тримає в таємниці.


Відсутній gotsanyuk

  • Глобальний модератор
  • *****
  • Повідомлень: 2978
  • Рейтинг: +7233/-2
  • dreambox is a dream
Новини телеканалів !
« Відповідь #56 : 16:31:49, 02 Лютий 2009 »
«Гумор ТБ» і «Бабай ТБ» розпочали повноцінне мовлення

З 1 лютого 2009 року телеканали «Гумор ТБ» і «Бабай ТБ» розпочали повноцінне мовлення. Про це «ТК» повідомила прес-служба телеканалів.

Як уже повідомляла «ТК», 2 грудня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення надала телеканалам ліцензію на супутникове мовлення. Засновником та власником обох каналів є Вадим Сойреф – 50%; ТОВ «Дрім Гейт», м. Київ – 50%. Директор обох мовників – Тетяна Костюченко. Супутник Amos 2/3 (Ізраїль). Тестове мовлення телеканалів розпочалося 1 листопада 2008 року.

За інформацією прес-служби, ефір «Гумор ТБ» складається з кількох тематичних блоків. А саме: «Комедійний ульот», у межах якого виходять комедії, «Торба сміху» – денний блок, що включає показ мультфільмів, гумористичних програм і виступів комедійних акторів, а також блок мультфільмів «Ржаники», класичних комедій «З чого реготали наші бабусі» та блок вихідного для «Гуморини із торбини». Обсяг мовлення телеканалу складає 18 годин на добу, з 5.00 до 23.00.

Ефір «Бабай ТБ» складається з двох блоків: «Час жахів»(жахи, містика, трилери) та «Час ахів» (еротика). Телеканал транслює свої програми 6 годин на добу, з 23.00 до 5.00.

Рекламні можливості телеканалів «Гумор ТБ» та «Бабай ТБ» реалізує рекламна агенція «МБ Медіа».
| [DreamBox 800se] -> DOMICA-image-9a | (> 0.9m.(4°W,4.8°E,13°E) | (> 0.9m.(36°E) | (> 0.9m.(75°E) |

Відсутній gotsanyuk

  • Глобальний модератор
  • *****
  • Повідомлень: 2978
  • Рейтинг: +7233/-2
  • dreambox is a dream
Новини телеканалів !
« Відповідь #57 : 16:50:12, 25 Лютий 2009 »
Телеканал "UBR" виходить на супутник
 

 З 2 березня телевізійний канал "Ukrainian Business Resourse" починає своє повноцінне мовлення на супутнику Amos-2. Тестове мовлення каналу (12 годин щоденно) на супутнику почалося 5 лютого 2009 року.  Формат каналу Breaking Business News передбачає безперервну стрічку інформації про бізнес і економіку, коментар експертів і гравців ринку відносно головних подій, а також експрес-інформацію про тенденції ринків у вигляді таблиць, графіків і інформерів. Основні тематичні напрями каналу – новини фінансового, аграрного, будівельного ринків, транспортної галузі і ПЕК. Особлива увага приділена світовим економічним новинам.

Для тих хто в танку:
Amos 2 (4 ° W)
10,723 ГГц, пол. H, SR: 27500, FEC: 3 / 4
SID: +7
PID V: 1793
PID: 1794
Кодування: немає
| [DreamBox 800se] -> DOMICA-image-9a | (> 0.9m.(4°W,4.8°E,13°E) | (> 0.9m.(36°E) | (> 0.9m.(75°E) |

Відсутній oleh61

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1045
  • Рейтинг: +808/-6
  • Я тут,але мене не видно (Бурштин)
Новини телеканалів !
« Відповідь #58 : 17:15:09, 25 Лютий 2009 »
для тих ,хто в танку - UBR -замість 1+1 Int.сам прописується  ;D
GI 8180 ! Samsung UE40D ! Samsung 5.1CH ! DiSEgS 8х1-75E+46Е+36E+31Е+13E+5E+4W ! TL-841ND ! W 7х64; SS 2 TV PVR;Samsung(23")

Відсутній roger5000

  • Модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1115
  • Рейтинг: +2748/-1
  • м Тернопіль
Новини телеканалів !
« Відповідь #59 : 15:19:22, 10 Квітень 2009 »
 З 15 квітня буде припинено мовлення телеканалу «Планета-Спорт» з супутників «Hot Bird» в позиції 13 гр.в.д. і з супутника «Ямал-202» в позиції 49 гр.в.д.
Джерела даної інформації походять від кабельщиків, які транслюють цей канал у своїх мережах та з офіційного сайту телеканалу «Спорт» на якому останнім днем мовлення «Планети-Спорт» визначино 14 квітня.

Якщо вірити інформації на сайті останньою програмою в ефірі каналу 14 квітня о 23.50 стане випуск передачі «Вести-Спорт».

 

Новини від "Стронг"

Автор kolobokРозділ Strong

Відповідей: 2
Переглядів: 2222
Остання відповідь 20:53:57, 25 Червень 2007
від Ігор Горбусь
Новини компанії "САТ СІСТЕМС"

Автор olegaРозділ Openbox

Відповідей: 30
Переглядів: 7020
Остання відповідь 06:42:53, 26 Листопад 2013
від slavon
Новини для 1430-1530...

Автор YaroРозділ Pioneer

Відповідей: 5
Переглядів: 2370
Остання відповідь 07:57:09, 27 Жовтень 2010
від Yaro
Новини від нтв + Україна

Автор slavonРозділ Українські телевізійні канали

Відповідей: 31
Переглядів: 4243
Остання відповідь 14:10:25, 06 Лютий 2009
від SERS3333
Новини від нтв +

Автор olegerРозділ Новини

Відповідей: 243
Переглядів: 49784
Остання відповідь 16:04:41, 01 Січень 2017
від oleh61